Torsdag morgon. Humöret är faktiskt på ...

Torsdag morgon. Humöret är faktiskt på topp, vaknade och fick för mig att idag är en toppen dag. Dels så är det ju faktiskt Torsdag, vilket betyder att det snart är helg, och sen så är det inte så fasligt många dagar kvar till roligheter! =) knäppte för ovanlighetens skull på kaffebryggaren i morse medans jag donade med mina morgonbestyr, så jag sitter här på bussen och dricker kaffe termos mugg jag. Check! Minns förra vinter då jag var morgon stod och väntade på bussen med min mugg. Värmde riktigt bra i snöstormen! =D förresten, visst börjar det märkas att det är höst?! Det börjar ju bli mörkt om kvällarna nu och samma lika om mornarna... Men det känns rätt bra, jag är laddad inför hösten med mysiga köksmöbler, massvis med ljus och ro i kroppen, så bring it! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback