Ja, inte är det varmt inte. Och det är all...

Ja, inte är det varmt inte. Och det är allra bäst när de öppnar två olika ytterdörrar samtidigt. Som ligger mitt emot varandra... det blir då ett ytterst mysigt korsdrag. Mmmn, jodå! Ska försöka ta mig in på bolaget i eftermiddat, whisky står på inköpslistan, tillsammans med massvis annat. Tror att vi ska ta oss in till flygfyren ikväll, dumt nog. Men eftersom det inte var helt 100 säkert ifall bejb skulle vara i rimbo med kidsen, så kunde vi inte handla julmat när vi storhandlade sist. Ska även baka lussekatter. Antingen idag eller imorgon, får se vad jag orkar.. ska fika med Trissan i eftermiddag oxå, alldeles för länge sen sist, jobb och juletider är förädiska banditer, förädiskt men ack så mysigt! BTW, jag fryser om tårna!


Kommentarer
Postat av: Gert

Mycket folk på stan och svårt med parkering Då är det bra att bo nära...

2010-12-22 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback