Jag är jävligt bra!

Tisdag.

Denna dagen har verkligen sprungit iväg, jag har jobbat och slitit hund på morgonen och förmiddagen för att sedan lalla iväg till körskolan för min första "riktiga" körlektion. Och jävlar i min lilla låda vad bra det gick! Awesomeness total! Om allt går enligt planerna och jag får till teorin ordentligt så kommer lilla jag att ha körkortet i min hand innan jag fyller 26!!! Me happy!! Min körskole lärare är ju hur toppen bra som helst oxå, väldigt lugn och harmonisk. Tydlig och trevlig. Har bokat in en massa körlektioner nu på skolan. Det är både dubbel-lektioner klockan åtta på morgonen, och enkel-lektioner på eftermiddagen. Ca 3 timmar i veckan kommer jag spendera i en övningskörningsbil. ^^ Sen planerar jag på att pressa lite pärmar när jag "endå" är på skolan. I samband med körningarna. Känns galet bra att äntligen ta tag i detta, och att höra från en riktig lärare att jag faktiskt KAN köra. ^^ Lite feg på gasen bara, men det beror nog på att jag körde en helt ny bil idag. Jag kommer nog gasa på rätt bra nästa gång som är på Onsdag nästa vecka.

Tummarna upp åt mig!!! =D =D =D =D



Kommentarer
Postat av: Gert

Lycka till älskling

Mamma o Pappa

2010-12-21 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback