Lugn söndag.

Vaknade imorse, drack kaffe och glodde på en film, samlade energi för att ge mig ut i snöstormen, destination; Morfar! Fram kom vi, med aftonbladet och en påse godis som han hade bett om när jag ringde och frågade vad han ville ha. Borde ha plockat med trimmern oxå och klippt till honom lite, för oj vad långhårig och orakad han var. Hallå personalen?

Hur som haver, det var mysigt att fika en stund med honom tycker jag iallafall. Han verkade må rätt okej endå. Harvade hemåt i snöstormen som blev och fick för mig att jag skulle baka kakor, kola kakor det blev, en hel låda full. Awesome, in i frysen efter en stunds omplockande. Det är en så fördjävla liten frys i denna lägenhet! Jag vill Flytta!!

Funderade på om jag skulle göra ett nytt lass med lussekatter, men eftersom vi inte har några stora fryspåsar kvar så får jag lugna mig och vänta tills imorgon, planerar på att trilla in på ÖB för att införskaffa just det, fryspåsar. =)

Annars då? Ingenting nytt överhuvudtaget, samma irriterande jävla störnings objekt som alltid, men what to do. Det verkar ju inte gå in i huvudet på någon av de inblandade delarna. Jag har sagt mitt för en tid sen, men endå... Pallar nog inte att tiga mycket längre till. Alls. Jag kanske ska ringa och säga vad jag tycker? Så kanske poletten trillar ner. Alternativt så gör den inte det, vilket jag tror stämmer bättre. Eftersom svenska inte verkar fungera i hennes hemstad...! Mutter Och Morr!


Kommentarer
Postat av: Felitchia

mmmmmmm, lussekatter. Baka det så du har när jag kommer ;)

2010-12-19 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback