Ovant att knalla runt på jobbet utan att h...

Ovant att knalla runt på jobbet utan att ha någonting att lyssna på. Måste lägga in musik när jag kommer hem, för vad jag förstår streamar man hem radion, och det är säkert kalas dyrt, får ladda ner mina favorit program som podd och lyssna i efterhand helt enkelt. Eller önska mag en fickradio i julklapp.=) funkar det med. Hua, jag vill bara hem just nu känner jag, behöver semester! Dock blir det ju en liten mini semester nästa vecka, drar ju på mondaybar kryssning på torsdagen, kommer hem fredag... långhelg! Måste styra ihop man outfit, klänning, check, men strumpbyxor! Och kolla med Trissan pm boleron... jaja, det kommer hinnas med det oxå. Börjar förövrigt komma underfunn med hur min telefunk fungerar, awesome! Nu, back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback