7 Sanningar om mig själv...

Felicia har utmanat mig att skriva sju sanningar om mig själv.
Så here goes:

1. Jag är hemligt förälskad i Jonas Gardell. Jag har nästan alla hans böcker. Försöker hitta hans dvd samlingar som finns. Jag tycker att han är grymt söt, och otroligt underhållande. =P

2. Jag hyser agg mot allt som har med finnar att göra. (Alltså inte den mänskliga sorten) Så fort jag ser/känner att jag har en liten jävel på gång, så måste jag riva bort den, och klämma så hårt jag kan, även om det "inte kommer någonting" sen att jag ibland lyckas se alldeles misshandlad och hemsk ut tycker jag är mycket bättere. Tydligen. =O Dont ask me why.

3. Jag hade en riktigt värdelös självkänsla förrut. Den har jag dock jobbat mycket på och kan nästan säga att den är borta. Att jag har en normal självkänsla nu. Att jag har en självinsikt jag är nöjd med och att jag, likt Elin "Grynet" Ek inte tar någon skit. Jag kastar inte heller lika mycket skit som jag en gång gjorde. Vilket jag tycker är en prestation.

4. Jag har inga som helst problem med att glida runt i pyjamas en hel dag. Dicka kaffe och kedjeröka. =P

5. Jag har dragit på mig ett nytt missbruk som går under namnet FANTA. Denna gula, bubbliga dryck har fångat mig fullständigt!! Dessa två dagar då jag har varit sjuk har jag i princip levt på fanta. =O Not good at all!

6. Jag minns inte längre min naturliga hårfärg. För mig är det svart som gäller... =P

7. Tro det eller ej, men jag trivs faktiskt jävligt bra i Rimbo! Detta är hemma för mig! ♥


Sen skickar jag vidare detta till:

Trissan
Lynn
Mia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback