Fördelar och Nackdelar.

Denna gång gällande mobiltelefoni...

Jag har för andra gången fått hem min fina telefon från servicen. Och det är ju skoj. Det är fördelen...
Nackdelen är den, att alla sms som jag hade på den innan den åkte in på service är borta... =/ Och ytterligare en nackdel är att alla de sms som jag har på min nuvarande telefon, kommer stanna i telefonen. Dem kommer inte flytta med mitt simkort till nya nallen... =/ En fördel med det är iofs att jag får det rensat bland sms:en, eftersom jag är grymt världelös på att rensa själv. Vill lixom spara "gamla" sms. Fina sms. Men men.. Its just words...

Dock har jag lärt mig efter ett par svordomar, sura tårar och ånger att styra iordning inställningarna så fort jag sätter i simkortet. Det vill säga, spara alla foto filer till minneskortet. För då försvinner dem inte iaf telefonen måste servicas igen. =P

Eh. Ja. Kaffe på det här då. ^^


Kommentarer
Postat av: Lynn

(Lovar att skicka massa fina sms som du kan spara...! <3)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback