Ska försöka svara på detta;

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Nja... Vet inte riktigt. Har börjat säga ifrån mer än vad jag gjort tidigare. Gällande vissa saker. Stå på mig och gå min egna väg lixom. Tillsammans med dem som verkligen betyder någonting för mig!

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Mitt återkommande löfte till mig själv är att aldrig göra upp några nyårslöften. Brukar lyckas hålla det. Klart man pratar lite löst om vad man "borde" göra. Men ja... =P


3. Blev någon/några av dina  vänner föräldrar i år?

Jajjemen. Patricia & Tomas fick sig en supersöt tös. ^^ 


4. Dog någon du känner?

Nja. Ingen jag känner direkt. Men.... =/


5. Vilka länder besökte du?

Vart ett par vändor till Åland. Åkte även på en Mondaybar Kryssning till Riga. (Black & White)


6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

Mer lön för mödan I guess? 


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Finns en hel hög datum jag alltid kommer minnas... 


8. Vad  var din största framgång 2009?

Tror inte jag hade någon större framgång. Inte vad jag kommer på så här på rak arm iaf. =/


9. Största misstaget?

Misstagen behöver nog inte nämnas en gång till. "De" vet om sig själva gott och väl. Vill inte slösa mer energi.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nja. Sjuk vet jag inte riktigt, men jag är ordentligt duktig på att skada mig...


11. Bästa köpet?

MIN SOFFGRUPP! =)


12. Vad spenderade du mest pengar på?

Räkningar/Utgifter, Mig själv och min lägenhet.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina vänner gör mig alltid glad! ! ♥

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Morgonpassets playlist på P3. =P


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det har gått upp och ned...


16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit vara på tiden. Men vad som är gjort är gjort, och jag önskar ingenting ogjort iaf.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

...


18. Hur tillbringade du julen?

Julafton spenderades hemma hos Bästa vännen + hennes kids (Mina gudbarn) Skinka grilljerades kl tok sent dan före dan, det gjordes knäck och ischoklad, köttbullar och kalle anka. Massvis med julmat, godis, must och klappar... Juldagen spenderades hemma på Sveagatan tillsammans med mina 2 föräldrar och 3 bröder med respektive. Ännu mer mat, förkrök och utgång. En helt ok jul. =)


19. Blev du kär i år?

Lite kanske. =P


20. Hur många one night stands?

Beror på hur man förklarar ett one night stand... =P


21. Favoritprogram på TV?

Grey's anatomy (med Patricia).


23. Bästa boken du läste i år?

Låt den rätte komma in. John Adjive Lindqvist. (Och de andra två böckerna som jag har som jag inte minns titel på)

24. Största musikaliska upptäckten?

Äh. Inget speciellt.


25. Något du önskade dig och fick?

Kaffebryggare! ;) 


26. Något du önskade dig men inte fick?

Alltid äre nått.


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Kalas hemma i dåvarande lyan på Bergsvägen. God vänners lag. Årets första grillning. ^^


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Finns mycket som skulle kunna gjort mitt år bättre. Men.. Det kommer fler år!


30. Vad fick dig att må bra?

Mina underbara vänner!! ♥

 

31. Vilken kändis  var du mest sugen på?

Jag är alltid lite smått sugen på Gardell. Trots att han är homosexuell och flintskallig. ;)


32. Vem saknade du?

Jag saknade mina vänner när jag inte träffat dem på länge. Jag saknade min familj när det gick för lång tid mellan varven. Mina gudbarn och ibland mig själv. ^_^


33. De bästa nya människorna du träffade?

Hm. Nya människorna. Jag tror inte jag träffade så mycket nytt folk direkt. Fast iofs så träffar jag människor hela dagarna. Vissa hälsar man på igen gladerligen. Andra vill man helst slippa se igen... =P


34. Mest stolt över?

Min egna lägenhet och att jag får livet att snurra. Min viktnedgång och lite annat. ;)


35. Högsta önskan just nu?

Att alla jag känner får må bra och leva väl. =) Glada och Lyckliga i sig själva.

 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Fråga 31, HAHA! <3

Postat av: Lynn

För mig är det nog dött lopp mellan Jonas och Lasse B alltså...hähä! Hörs i morgon bejb! <3

2010-01-04 @ 22:18:56
URL: http://thestrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback