Trots att jag gick och lade mig ca en timm...

Trots att jag gick och lade mig ca en timme efter att jag kommit hem igår kväll, så somnade jag inte förren efter 00. Katterna ville säkert jävlas med mig för att jag kom hem sent, jag skulle egentligen klippt deras klor i söndags, men var allt för seg för det, så ja, jag får lida. Men efter jobbet idag ska det bli av! Sov iallafall jätte oroligt, vet inte riktigt varför men hade obehagliga fördrömmar innan jag somnade på riktigt. :-s minns inte vad de handlade om heller och lika bra var väl det... Katterna har röjt runt hela natten och huggit efter mina fötter... Men endå klev jag upp kl 4 när klockan ringde, gav dem frukost, gjorde ordning deras låda och städade mitt badrum. Why? Hade jag klickat på znoose hade jag säkert försovit mig. :-o tur att den knappen inte fungerar iallafall. Katterna rev ner min mobil i backen. Åh, har jag sagt att jag älskar dem? Ceasar, det ska bli riktigt skönt när dina kulor ryker säger jag bara, så lugnar du förhoppningsvis ner dig ett par hundra kilo...!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilka rackarns katter du har, hoppas dom lungnar ner sig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback