Kvällsmål. =P

Dumma jag blev enormt sugen här på kvällskvisten... Visste inte riktigt vad jag var sugen på så jag gjorde en lite raid i mitt skafferi och kylskåp. Konstaterade att jag hade mjölk som passerat sitt utgångsdatum men som det ändå inte var "något fel på" så jag ställde mig vid spisen och vispade ihop en portion mannagrynsgröt. Åt den sedan med hallonsylt och iskall, gammal men ack så god mjölk. =) Kanske inte det bästa att få craving på så här denna sena timme, men förhoppningsvis bättre än den toasten jag var sugen på stunden innan jag såg att jag hade mannagryn. =P


Kommentarer
Postat av: Patricia

Utgångsdatumen på mjölk (ja, de flesta produkter) luras! Nää, luktar det inte konstigt så ä dä ba å drick.. :)



Gott med mannagrynsgröt! Brukade vi käka till frukost på söndagarna hemma hos pappa :) Lyx!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback