Det har varit en väldigt intensiv helg! Mi...

dsc02376 (MMS)

Det har varit en väldigt intensiv helg! Minst sagt! Efter jobbet på fredagen så åkte jag direkt hem till kisse-bebisarna, matade dem, lekte lite, gjorde mig iordning för kvällens äventyr, hann med en sväng på bolaget innan rimbo resan. Tillbaka in till Norrtälje runt kl fyra, plockade upp Nadine, åkte och köpte pizza, hem till barndoms hemmet mitt, sittandes i kvälls solen på altanen med några bira. Klockan blev sju och vi drog upp till LV3 för att se Joe Labero utöva magi. Riktigt trevligt faktiskt, satt och försökte komma på hur han gjorde och det var inte det lättaste! Efter Labero show drog vi hem till Nadine och mellan festade lite och sen utgång på teatern och dans hela natten. :) det blev ingen sovmorgon på lördagen inte, redan klockan elva styrdes kosan hem till Rimbo och bebisarna, utfodring och gos. :) sen på språng igen in till norrtälje och hem till Jarmo för förkrök inför Lojkes 30års fest som skulle gå av stapeln på kvällen. Taxi ut till Lohärad, hela knät fullt av rullstol, väl ute så börjar det bra med att min vän Benny bresar en hd utan lov och blir utskälld av en knutte, sjysst live band och härliga människor. Halv ett rycker vi oss i kragen och drar in till Norrtälje igen för två timmar på teatern. Dans dans dans. Och lite drama. Men enda en helt okej och rolig helg! Och ja, jag var ju lagom sliten på söndagen, vågrätt läge i soffan hela dagen. :-o :-p


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

ja det var roligt att prata lite med dig i fredags. :D Får ses någon dag. Är ju nästan grannar hihi. Låter som du haft en riktigt bra helg. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback