Alla sätt är bra utom de dåliga har jag hö...

dsc04558 (MMS)

Alla sätt är bra utom de dåliga har jag hört. Detta är ett sätt... Varken bra eller dåligt egentligen, men det går! En sil med mini-mini hål (säkert en "skölja bär" sil typ) en smörkniv, (min i neon grön plast) en kastrull och kokt potatis i småbitar (förhackade när jag skalade dem) och voila...! Potatismos utan klumpar. Jag är mäkta stolt över mig själv. Dock vill jag fortfarande ha en elvips! *host host Harkel* märks det att jag har tråkigt eller?! Dock borde bejb komma hem när som helst! =D sällskaps sjuk! Hade Felicia och Miou här tidigare under dagen, och sötnöten då! Tio dagar gammal och så sov hon heela tiden. Hihi, men jag fick hålla lite iallafall. =) MYS!! Nu vill jag ha middag!! Mej hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback