Jaha. Så var snö "stormen" här.. Ska bli r...

Jaha. Så var snö "stormen" här.. Ska bli riktigt intressant att se om man kommer hem efter jobbet. Pappa får agera informatör åt mig, eftersom han endå jobbar på busslink här i roslagen. Hoppas, hoppas, HOPPAS att jag kommer hem, för jag har fått två nya spel av en vän och tänkte missbruka bejbs ps3a i väntan på att bejb kommer hem.. =) måste ju smygöva så jag kan vinna över honom sen! =P huga, jag har inga vantar med mig. =( och så undrar jag om Ceasar är inne eller ute, han gick inte ut i morse när jag gick till bussen, men man vet ju inte... Han kanske drog ut när bejb stack.. Det visar sig när jag kommer hem. Nu får det allt vara färdigrökt för min del, jävlar i helvete vad kallt det är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback