Vad snabbt man kastas mellan total glädje ...

Vad snabbt man kastas mellan total glädje och direkt besvikelse.. Jag gick här på jobbet och lallade, märkte att min hörlur trillade ur, fiskade upp den och tryckte in den i örat igen, åh vilken grymt bra låt de lyckas spela nu då tänkte jag glatt, diggade med för fullt, och låten tog aldrig slut lixom, efter kanske en kvart upptäcker jag att radion inte alls lyckats spela min favorit musik, utan jag hade själv lyckats trycka igång mp3 spelaren och blev grymt besviken över min upptäckt.. Bejb har förövrigt hittat en radiokanal som spelar massvis med bra musik, bara det att jag inte får in den på mobilen.. SURT! Har nu svept en burk julmust och det är dags att fortsätta jobba.. Får se om bussarna går som de ska, snön vräker med och det smyger isbjörnar överallt! =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback