Behöver få detta ur mig... Just för stunden...

Time to choose. You have to win or lose.

Man kan inte ha allt. Antingen eller. Man kan inte äta kakan och samtidigt ha den kvar. De val man gör nu påverkar din framtid. På gott och ont. En sak som känns enkel och lättsam kan för andra vara svår och tung att bära. Alltid är det någon som påverkas av de beslut och val som görs. Ibland positivt, ibland negativt. Ibland både ock. Någon kommer bli sårad medans någon annan blir överlycklig. Garanterat. Frågan som ställs är; hur känns det? Hur kommer det kännas? Hur kommer det vara sen? För ingenting kommer någonsin bli "som vanligt". Oavsett.

Jag vet inte jag. Väljer att koppla bort och ignorera just nu faktiskt. För vad annat kan jag göra? Vad kan jag säga? Jag tror inte att jag kan påverka iallafall. Eller kan jag?





Kommentarer
Postat av: A-C

Word! Bästa jag läst på länge! Huvudet på spiken totalt!

2010-11-03 @ 20:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback