Dyrt!

Det är dyrt att fixa körkort... Fuck!

  1. Körtillstånd: 220 :-
  2. Teoriprov: 220:-
  3. Körprov: 700:-
  4. Foto körkort: 70:- (Why??)
  5. Tillverkning körkort: 120:-
Totalt: 1340:-

  1. Riskutbildning 1 (teori) ca; 600 - 800:- (Beroende på vart, Stockholm eller Uppsala)
  2. Riskutbildning 2 (halka) ca; 1700 - 1900:- (Beroende på vart, Stockholm eller Uppsala)
Totalt: Ca 3000:- om jag räknar högt.

Och så lite härliga lektioner med en "riktig körlärare oxå. Inte min privata raring Karin! ;) Så ja... Jag ska ta å räkna lite på det här jag. För körkort ska jag ta mig fan ha! Tur att jag "hann" köra mycket med Jens, för när vi körde i söndags bara för att "se om jag fortfarande kunde" så gick det rätt bra faktiskt. Så det lär ju inte krävas så mycket körlektioner på skolan, utan mest få bort ringrostigheten privat... =)

Håll tummar och tår för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback