Hurra!

Inatt har jag knappt hostat någonting! Halsondet (Eller hur man nu säger) har fyttat från vänstra sidan till högra. =/ Skumt! Men skönt med lite variation! =P Igår gjordes det en raid på apoteket, och jag kom hem med en hostmedicin jag inte riktigt kan stava till, men hjälper gör den. Och eftersom jag fick ett sånt underbart bemötande från vårdcentralen igår när jag ringde, så väljer jag att kurera mig själv. ^^ Nu är det inte så illa som det låter mina vänner, tro inte det... Men jag är på bättringsväg! Prommis!

Ska strax lalla iväg till bussen, bryggaren harklar sig, så det är klart där ute, fiiint! Hoppas att arbetsdagen springer iväg, för i eftermiddag är det äventyr som står på planeringen. ^^ En tripp till Täby C är aldrig fel.

Ha en toppen dag alla! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback