Jaha.

Söndag i all ära. Fuuuck vad jag har tråkigt! Har legat och kollat på film hela eftermiddagen och kvällen fram tills nu, inte okej! Eller ja, det är iofs rätt nice, men jag blir så seg!! Är sugen på att hitta på någonting men jag vet inte vad, klockan är ju inte ens nio och det är långt kvar tills det är dags att sova... Hurra Hurra...

Kan ju informera om att jag varit och kört bil idag förresten, runt runt på Nordrona i Norrtälje, och sedan ut i söndagstrafiken. Det gick faktiskt grymt bra! Jag är ordentligt stolt över mig själv! Övade parkering, start i backe (en gigantisk backe med världens lutning, hade jag tappat mig själv där hade vi legat kvar i sjön fortfarande) Backa runt hörn, först åt vänster, sen åt höger. Gick kalasbra det oxå... Känns bra att det fortfarande "sitter" så att säga, fast än det var länge sedan jag körde ordentligt, lite buskörning har ju utövats, men det är ingenting jag skryter med eftersom det var på en parkering... =P

Hur som haver, styra iordning sig inför kvällen kanske? Ladda bryggaren inför morgondagen och så en dusch. Låter som en ypperligt bra plan. Ett bad kanske? *fliin*

 

Pic från lördagen då vi firade Nenne som skulle fylla år.

Tagen i köket hemma hos henne. ^^

Jag var hög på alvedon och penicillin,

men det hindrade inte mig från att skråla lite kareoke på SS Norrtelje båten... ^^

 

 

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback