Liten Lista... ^^

Jag vill: Att det ska vara sommar och sol!
Jag ska: Alldeles strax göra iordning en kopp kaffe tänkte jag.
Jag har: Alltid saker att göra. Människor att fixa och saker att träffa ^^
Jag är rädd för: Allergiska reaktioner?
Jag är inte: Alltid lika dum som jag ser ut att vara i vissa situationer... Lovar!
Jag är: Anisch helt enkelt! Kort och gott! =P
Mitt modersmål är: Alltså, Svenska?
Jag älskar: Alla de mina!

Kopiera detta till din blogg (jag hittade den på en väns statusrad på ansiktsboken men wtf) och svara på frågorna, med ord som börjar på första bokstaven i ditt namn. ICKE LÄTT!

Kommentarer
Postat av: Lynn

Hahahaha! Terracotta medicin! xD Jag vet vilken du menar i alla fall. Måste vara typ den enda hostmedicinen i hela landet som jag inte har testat...höhö! Mot apoteket! :D



LÖV!

Postat av: Felitchia

Eftersom jag inte har någon blogg så får jag svara på den i din :)



Jag vill: Föda

Jag ska: Föda, snart

Jag har: fötter

Jag är rädd för: Fjärilar (true story)

Jag är inte: Full

Jag är: FANTASTISK

Mitt modersmål är: fult, enligt utlänningar

Jag älskar: "Fästmannen"



TAA-DAA!

2010-10-13 @ 12:31:38
Postat av: Kat

Men fuskis, "att, alldeles, alltid, alla"? :P De är ju bara "tomma" ord, inga Anisch-ord :)

2010-10-15 @ 09:48:26
URL: http://weibchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback