Mys fredag!

Idag har det inte blivit många knop gjorda här hemma på Landstormsvägen. Men visst kan det var skönt ibland!! Tanken var att vi skulle bila ner till Malmö och styra lite grejer, så igår så jobbade jag gärnet för att slippa jobba hela dagen idag och på så sätt hinna vara i Malmö innan 15. Men så började det snöa! Tack för den! Inte för att jag klagar på hemma mys, men det skulle varit trevligt att komma iväg ner och se Malmö lix. =P För där har jag inte varit. Fast, iofs så kanske det var lika bra att vi inte kom iväg, eftersom jag endå inte har några direkta cash att slösa på... Jag menar, medans Bejb styr sitt så hade jag lätt kunnat vandra runt lite och säkerligen shoppat lite oxå!

Sitter nu och sippar lite bira, det är ju trots allt fredag, längtar efter att det ska bli dags att fylla på bläckförrådet, det är lixom liiite torrt på den fronten. Me need to feel some pain. (Även fast jag tatuerat både handled och hals utan att tycka att det gjort ont, utan mest blivit besviken över att det nästan kittlas..) Dock gjorde det liite ont, snarare sved när jag fyllde i den som jag har på handleden. Nog om det och detta. Jag ska som sagt sabba utsidan (??) på min vad hade jag tänkt.. ^^

Annars då. Ja. Jag känner mig rätt fåordig just nu... Min internet uppkoppling är segare än segast vilket gör att jag inte kan trycka in lite fredagsmusik i mina inlägg, jag menar, det tog huuuuuuuur låååååång tiiiiiiiid sooooooooom heeeeeeeelst att få fram Björn Rosenström klippet. INTE OKEJ! Dock diskuteras det om hurvida jag ska kontakta RB för prisinfo ang IPuppkoppling, eller om det ska spanas på annat...

Meeeeeeeeeeen ja... Det var la det..

Jag känner mig som världens tråkigaste människa just nu!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback