Söndag.


God Morgon!


Eller ja, jag har varit uppe ett tag nu, men har styrt kaffe och frukost. Och släppt ut Ceasar. ^^ Tänkte titta och se om han har flytt fältet eller om han ligger nedanför trappen och trycker som han brukar, ska försöka styra ett halsband till honom oxå, har fått hem registrerings papper på honom, och de har stavat fel! MORR! Sen ska man tydligen betala för öronmärkningen som jag gjorde i samma veva som han fick sina kulor klippta... Palla? Eller är det kanske en avgift för att få vara med i SKK som jag fått hem räkning på... Hm... Kanske borde läsa igenom pappret igen?

Det är en rätt lugn söndag, har ingenting inplanerat förrutom i eftermiddag då jag rullar in till Norrtälje för ljusvisning hemma hos Karin. Jennie från PartyLite kommer och visar massvis med mysigheter, och jag vet att jag kommer vilja ha jätte mycket olika grejor, men det är dyrt!! Men någonting litet kommer jag nog beställa, brukar alltid bli så. =P

Hur ska ni fördriva er Söndag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback