Söndag.

Jag borde dammsuga, våttorka golven och göra rent inne i badrummet. Bädda nya lakan i sängen... Men gör jag det? Nä, Jag Bloggar, dricker kaffe, klottrar i en korsordstidning, klickar runt på nätet rent allmänt...

Har sovit rätt oroligt inatt. Somnade till och vaknade runt 04 av att tv:n stod på bakom mig, klickar av den och somnar igen, men var endå hur trött som helst när jag vaknade... Tyder det på dålig sömn under natten eller? Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, borde ju som sagt städa, lite grann iallafall, men vill hellre göra någonting roligt!

Nån som vill leka? =)



Uppdate;

Tihi! Jag pyser över till bästa grannen Patricia och hänger. Dricker kaffe och myser! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback