Ytterligare en lista! ^^

Är du..

Arrogant: Nej

Osäker: Nej

Trött: Nej

Intressant: Ja, det tror jag

Smart: Nja, kanske

Barnslig: Japps!

Liten: I jämnförelse till?

Lätt: Att ha att göra med ja.

Skoltrött: Går inte i skolan längre. Slutade -05

Rolig: Nja, jag tycker det, men jag vet inte om andra är beredda på att hålla med... =P

Pratglad: Pratar allt för mycket!

Frågvis: Frågar man inte får man ingenting veta!

Organiserad: Försöker vara.

Hälsosam: En öl om dagen är bra för magen? =P

Blyg: Ibland så kan jag vara det, men det går över fort.

Attraktiv: Ja det tycker jag!

Lätt uttråkad: Beroende på situation!

Vegetarian: Kött för fan!

Besatt: Som fan!

Pålitlig: Alltid!

Filosofisk: Ibland tänker jag för mycket...!

 

 

Har du..

För många vänner: Kan jag inte påstå. Jag har mina underbara! Kan räkna dem på en hand!

Förföljelsemani: Nja, inte direkt!

Tvångstankar: Beroende på vad saken gäller.

Färgat håret: Flera gånger!

Brutit några ben: Icke!

Några piercings: Ja, ett gäng! ;)

Egen dator: Japps det har jag.

Gjort bort dig rejält: Ja, men det bjuder jag på!

Bra självförtroende: Ja, det tycker jag att jag har!

Komplex: Hade förrut, men inte lika mkt nu.

Kysst någon: Mmmn. =)

Haft sex: Oh ja! Myys!

Tagit nakenbilder: Japps...

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja det har jag gjort.

Varit kär: Jo, ett fåtal gånger.

Blivit kär i någon på nätet: Nä.

Dumpat någon: Ja.

Stulit någonting: Japp.

Gjort något olagligt: Japps. Mycket positiva svar här. ^^

 

 

Vem..

Saknar du: Jag saknar Bejb!

Vill du döda: Det kan jag inte riktigt nämna här, vill helst att det ska komma som en överraskning...!

Rörde dig sist: Morfar.

Slog du sist: Mig själv? =P

Kramade du senast: Morfar.

Kysste du senast: Bejb!

Skrev du till sist: Bejb..

Vill du vara som: Mig själv! Im awesome!

Sårade dig sist: Ingen som jag nämner någonting om här...

Vill du bli galet full med: Patricia!! ♥

Gjorde dig riktigt glad senast: Det var några stycken. ^^

Fick du sms från senast: Bejb!

Ringde dig senast: Bejb. =)

Ska du gifta dig med: Ska inte gifta mig..

Får dig att skratta: De är ett par stycken som får mig att skratta, I Love You All!

 

 

 

Mohombi - Bumpy Ride

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback