Bara så nu vet...

Att få tvättmedel i ögat är ingen hit! ONT!

Jag tyckte lixom att jag skulle vara duktig och blåsa/torka/få bort damm å skit som låg ovanpå vår torktumlare på jobbet... Och tänkte att jag kan ju blåsa... Flyttar på en låda med borstar som stod ovanpå och blåste till... Det jag inte flyttade på dock var skopan med tvättmedel som jag ställt där för att hälla ner i tvättmaskinen sen... Jippi! Rakt in i ögat kom det och sved som fan gjorde det... Sköljde med vatten i miljoner år och sen så var mitt öga rött och svullet.. Trodde först att jag skulle bli blind, men tur nog så ser jag än!! Dock "skaver" ögonlocket lite, men jag antar att det är liiite irriterat på mig då jue!


Just nu, kaffe och Madagaskar 2! Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback