Jag är inte dålig, jag är bara väldigt o-bra...

Jag har tydligen en rätt stor infektion i kroppen. Enligt läkaren som jag träffade tidigare under kvällen. Normalt sett ska en frisk människa ha en "sänka" (En, ett, två inte vet jag) på typ 8 eller 9 . Min ligger på 80... Tydligen väldigt väldigt obra. Gissa vem som ska stanna hemma resten av veckan.. =/ RASTLÖS!!! Knaprar alvedon, kåvepenin, strepsils, mucoangin...

Och nässpray... Jag kan absolut ingenting om nässpray, vad som är bra eller dåligt, vad man ska använda eller inte. Det är som en djungel...

Meeen, jag citerar Felicia: "Ta Otrivin Menthol... Den är det drag i... hehehe..."


Imorgon ska jag även tillbaka till apoteket för att hämta ut receptbelagd medicin som läkaren så snällt skrev ut åt mig... Hurra hurra. Jag älskar mitt liv just för tillfället... Känner mig rätt pigg stundtals, men så går det nedför igen... Turligt nog att jag införskaffede de där mucoangin... De bedövar så härligt bra i halsen att jag kan äta mat. Hård mat. Ingen flytande föda. Bye Bye soppa lixom!

Från det ena till det andra, jag har kommit på varför Ceasar tycker att det är så ofantligt kul att sitta på fönsterblecket och spana... Jag har nämligen en grannkatt som stryker utanför rutan på sena kvällen. Jodå... Jag brukar sällan vara vaken så här sent vanliga arbetsdagar, utan jag brukar ligga och sova sött så här dags, men inte ikväll inte, närå.. Hur som haver, så hör jag att Cessi piper lite fjolligt (undrar vad det kan bero på) och så tittar jag mot fönstret där jag sitter, ja klart som fan att grann-katt-ludret står och fånar sig utanför rutan och piper lika illa den... INTE OKEJ! Jag fäller ner persiennerna och nu sitter Cessi där och ser alldeles jätte ledsen ut, men jag menar, vänner kan han skaffa när han väl får komma utomhus. Vilket är rätt snart om jag ska vara ärlig, ska bara låta mitt ägarebevis registreras hos Svenska Kennel Klubben först.. ^^ Så jag garanterat vet att de vet att han hör till mig... Om någonting mot all förmodan skulle hända, plus att vi ska gå ett par repor till i koppel, så han garanterat hittar hem... För tänk om min kisse bebis inte kommer hem igen!!

Onsdagens GodNatt låt.


Takida. The tings we Owe.

 

The scars reveal the hidden place deep down in you,
Like a shadow from the past,
And nothing is true,
A reflection from a dejected face,
It comes to,
Memories will last,
I am crying for you,

I am crying!

I'll give my own time,
I'll give my whole life,
I'll give my only light,
Just to heal you,

I, I'll give my own time,
I'll give my whole life,
I'll give my only light,
The things that we owe,

Haven appears with deceitful light,
(And angst follow soon)
Shes not welcome here no more,
(You have to walk on through)
Bad dreams haunting the frozen nights,
(All I can do)
Longing for a home,
(I m crying for you)

Crying for you,
I m crying for you,

I, I'll give my own time,
I'll give my whole life,
I'll give my only light,
Just to heal you,

I, I'll give my own time,
And I'll give my whole life,
I'll give my only light,
The things that we owe,

The things that we owe!

The things that we owe!

I, I'll give my own time,
I'll give my whole life,
I'll give my only light,
Just to heal you,

I, I'll give my own time,
My whole life,
My only light,
The things that we owe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback