LöRdAg!

Strålande solsken denna lördag. Verkligen. Not. Jag har sovit riktigt bra, känner mig rätt pigg denna lördag, kaffet i ena näven och tvdosan i andra näven. Typ. Ikväll ska vi fira Nenne som fyller 24 år nästa vecka. Får se om brorsan bjuder på Irish Coffey eller inte. Det är mitt enda krav. =P

 

The Concretes - All Day.

 

Thö sång of thö dej! Eller på vanlig svenska, dagens visa. =P Jag måste packa på mig lite kläder och traska över till Stinsen för cigg. Har en halv kvar som jag tänkte ta nu till kaffet, sen så blir det ett besök på jour kiosken. Ska inte åka in mot Norrtälje förren runt 15 i eftermiddag. Så för mig är det ingen stress...

 

En tur i badet kanske. Najs!!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

"strålande solsken denna MÅNDAG"?!

haha det är väl inte måndag idag..?;)



lovar att höra av mig nästa gång det kärvar, lär bli inom en snar framtid...;)

Puss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback