Måndag morgon

Måndag morgon. Varför är det alltid som svårast att gå upp på måndagar? Jo, det ska jag tala om, det beror ju på att måndagen är längst ifrån fredag och helg! Så är det! Det blir lixom lättare och lättare att gå upp om mornarna ju närmare helg man kommer, sen att jag gick upp kuckeliku i lördags morse gör ingenting... För jag varvade med små naps hela förmiddagen. =P men, kaffet är iallafall med och nya moderaterna packade ut både sig själva och sina frukostpåsar kl fem denna morgon.. Nu när det bara är en vecka kvar till val gäller det tydligen att mjölka det sista ur eventuella väljare.. Men jag är ledsen, nya moderaterna, en påse med festis och knäckemacka biter inte på mig... Speciellt inte klockan fem på morgonen... Men tack endå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback