Små saker som gör skillnad.

Det är verkligen de små sakerna som gör skillnad... =) Jag tog tidigare idag farväl av mina "kungs gardiner" vita gardiner med broderade kronor på. Av guldtråd... Åh, minns den dagen då jag införskaffade dem, jag var kär... Och sen dess har de hängt med... Men har på senare tid känt att det kanske har varit dags att göra sig av med dem... Sagt och gjort, de är bortplockade, ihopvikta och bortstoppade i en garderob. (En garderob som jag förövrigt bör ta i tu med senare oxå... Grejor överallt! Nån som vill ha lite väskor? Jag hinner inte med att använda alla mina!=P)

Sen så satte jag upp andra gardiner i vardagsrummet. Och är riktigt nöjd faktiskt. som sagt, det är verkligen de små sakerna som gör skillnad... Även om stora saker oxå kan göra skillnad, absolut (Tänk badkar!) men endå, att det inte krävs jätte jätte mycket för att få lite mys känsla i lyan lix. =)

Pics då ju!



Före. Jag hann plocka ner de "gamla" gardinerna innan jag kom på att jag skulle ta kort...



Efter! Jag är nöjd. Ceasar lika så antar jag. ^^ Ska göra ett kragtag och få upp gardinerna vid tillfälle, så jag slipper ha dem knutna. Men det mina vänner, är ett senare projekt..! =)

Så, vad tycks? ♥


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Riktigt snyggt. :D



Väskor? Jatack! Älskar dem! Tar det jag får. hihiih


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback