2011-04-04

I dont really know what to doooo! Frustration 1000000!!

Det märks att det är Måndag .. Taskigt väder, taskig dag allmänt... Åkte buss till jobbet imorse, kanske var det det som sabbade min dag. =P B har ju skämt bort mig genom att låta mig ha först Mazdan och sedan Volvon när han car-poolat med sin kollega. De kör varannan vecka... Sååå, varenda dag sen jag tog mitt körkort (tre veckor imorgon!!!) Så har jag haft bil... Och nu, nada. Meen, om jag har tur så får jag låna den igen nästa vecka då det är B´s kollega som kör... Me hoppas! =)

Annars då, har spenderat halva morgonen med att sanera och sprita en hel gympasal. Nått puckat jon lyckades skada sig på någon vänster så det var blod över hela golvet. Inga direkta stora fläckar så, ingen mordplats lixom, men endå lagom mycket, lagom stora droppfläckar för att jag skulle få kväljningar och illamående... =/ Inte kul överhuvudtaget. Så nu måste jag plocka med mig mer ytdecinfektion dit ut och se över läget igen imorgon. För jag blev nog lite blind efter en stund... =/ Jobbigt för ögonen, den tidiga timmen, de "små" blodfläckarna och så det allmänt irriterande idrottsgolvet... USCH!

Glömde för ett ögonblick bort att jag kokar potatis, det låter som om det är någonting som försigår utanför lägenheten och jag störde mig som faaen, men så kom jag på att jag kokade just potatis, ni som läst min blogg ett tag vet hur det brukar gå för mig med potatiskokning... Fastbränning i botten osv... Men icke denna gång, jag tror iallafall att jag har koll, och för säkerhets skull ska jag nog ta och spana läget där ute i köket.. Better safe than sorry fan...


Oerhört intressant och givande inlägg jag vet. Meeen, jag kan inte riktigt focusera just nu och få ned mina tankar i ord, även om det vore väldigt jävla bra om jag lyckades med det. Egentligen... Meen ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback