Ceasar är hemma!

Och nu jävlar har han husarrest för resten av kvällen/natten. Och får inte gå ut förren tidigast imorgon kväll... Jag orkar inte med att oroa mig för honom. Jag vet jag vet, han har det bra, han klarar sig, han kommer hem när han är hungrig. Meeen, min kissebebis jue!!! Mitt hjärtesnutt, mitt lilla gryn... Min Karl! :D Craaaazy catlady! I know!

Hur som haver, tog ett hett bad nyss, kunde inte ligga i så länge dock eftersom tatueringen inte får bada ordentligt än och den flagnade som faaan under vattenytan... Inte okej! Har du varit lite dålig på att smörja in den på dagarna, men det är ju för att det blir så kladdigt och äckligt under arbetsbyxorna...! Problem gigantus I know! Men här hemma får den lufta fritt och ordentligt... =D

Nu, cigg och te? Eller Juice! :D


Kommentarer
Postat av: Mia

Ajabaja Anna!! Du måste smörja!! ;) Haha



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback