En jävligt dum idé...!

Jag lyckades med konststycket att somna på soffan efter middagen. Helt ensam i lägenheten, ja förutom katten då som nu gett sig ut i stormen, så fick jag för mig att jag skulle kolla på The Grit jag minns inte så där hejdundrans mycket av filmen, eftersom jag somnade. Jag blir så irriterad på mig själv. Jag menar, hur ska jag nu kunna somna om typ två timmar? Hade gjort kaffe oxå men var tvungen att micra det då jag vaknade och insåg att det var kallt. Totalbommade tvätttiden med 40 min oxå, fast, det gör ju inte så vidare mycket...

Annars är läget oförändrat, det blåser fortfarande åt helvete för mycket i sidled. Ceasar har ju som sagt vågat sig ut frågan är hur länge han vågar vara ute eller om han sitter och trycker här uppe vid ytterdörren och jamar.. Inte för att jag hör någonting, men han kan gott vara ute...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback