En redig Söndag!

Söndag i all ära. Solen strålar och jag drog på stereon på högsta volym, slängde runt med snabeldraken och våttorkade alla golv. Skulle behöva ge mig på fönstrena oxå, men va fan, det är ju söndag igen om en vecka..! ;) Efter det så drog jag in till Norrtälje och handlade, det märks att det är påsk på gång, för billigt var det. Köpte jordgubbar, jätte röda men säkert smaklösa, bara för att. =) Mys!

Helgen har annars varit relativt lugn, igår åkte jag in till Norrtälje (Vart annars känns det som) och joinade upp Karin och gänget som satt hemma hos henne och förade lite, svängde ner på stan, in på PåG´s och kikade på när Tomas spelade med sitt band. Alex And The Death Snakes. Det var grymt, härligt för dem att det äntligen släppt lite och att dem får spelningar, de ska spela på en annan lokal krog nästa helg tror jag det var, så man kanske ska pallra sig dit oxå? Supporta lixom! :D

Just nu vet jag inte vad jag ska göra, går på tomvarv och sippar kaffe. Funderar på om jag ska kasta mig i säng och spana in söndagsrepriser. Dvs Desperate, Grays och Of The Map. Why not lixom. =)

På Återseende! :D


Kommentarer
Postat av: Gert

Trist att vi inte råkades på G

Postat av: Erica

Haha det ska vi nog se till att ordna Anna, eller hur?! GRILL HOS ERICA vetty!

2011-04-18 @ 10:04:32
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback