...

DAGENS HUMÖR: Just nu är jag less. Riktigt less. =/
DAGENS KLÄDSEL: Sitter i mina pyjamasbyxor och ett halterneck linne från hm. Läcker som få!
DAGENS MUSIK: Ingen musik förutom det som spelas på P3 har jag lyssnat på idag. Trist!
DAGENS SAKNAD: B. Saknar ordentligt mycket. Inte bara idag...
DAGENS LÄNGTAN: Även här svarar jag B. För vi har inte hunnit ses mycket alls idag. =/
DAGENS HAT: Haha! Det kan jag inte skriva här, men de som vet, de vet!
DAGENS VILL: Att saker och ting ordnar sig, pallar knappt längre. Why oh why!?!
DAGENS VILLE INTE: Vara ensam!
DAGENS MYS: Det måste vara imorse i så fall! =)
DAGENS GÅ UPP: Klockan ringde, jag znoosa och blev väckt av finaste! Tack! =*
DAGENS VILL VERKLIGEN INTE: Vara solo hemma!!!
DAGENS JAG ÄR: Lagom men endå ganska värdelös om man tänker efter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback