Det regnar fortfarande.

Hua, det regnar fortfarande, vilket betyder att jag inte har masat mig iväg för cigg inköp. Rökte sista för en stund sen, B borde trilla innanför dörren om ca 10 kanske? Så det går ingen direkt nöd på mig. Middagen är på G, det blir Isterband, potatis och sås till middag idag.

Igår roade jag mig med att gå igenom allting som vi har i frysen/kylen/skafferiet och skrev en förslagslista på middagsmat. Allt för att vi någon gång ska få möjlighet att frosta (Fult ord) ur frysen innan nästa storhandling. Har lixom bott här i över ett år och bara frostat ut frysen en gång, max två..! Skäms på mig!

Brukar alltid, alltid bli så att man köper hem någonting man redan har, bara för att man inte har koll på vad som egentligen finns i den där frysen. Den är inte vidare stor, men tack vare mina tetris kunskaper så lyckas jag pussla in det mesta egentligen, vi grämer oss alltid, alltid för att vi handlar hem för mycker frysvaror när vi storhandlar, meen, jag lyckas endå få in allt på nån vänster. Stjärna till mig! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback