Fredag.

Hemma igen. Drog en repa på Rimbo by efter jobbet, blev ca 30 min försenad hem pga bussen. Igen..! Chauffören rullade fram till hållplatsen, snackade någonting om att bussen var trasig och att hon skulle åka och byta buss på garaget.. Det tog henne tio minuter. Sen hinner vi inte längre än till Finsta station, hon släpper av lite löst folk och får sedan inte fart på bussen. För lågt tryck eller vad hon snackade om... Så ytterligare tio minuter där. Hurra hurra. Batteriet på mobilen dog oxå så inte kunde jag roa mig med slösurf eller alfapet... =/ Hur som haver, köpte lite billigt jordgubbsvin och hårfärg. Så ja, jag vet vad jag ska roa mig med om en stund, kanske trillar in till Norrtälje ikväll, får se hur det blir. Det snackas om Little Dublin (Har aldrig varit där) samt karaoke med några av de skönaste brudarna från jobbet!

Sitter för tillfället med mitt vänstra ringfinger i spritpålägg eller vad det heter, har blivit lite infekterat eftersom jag hela hela tiden slår i och slår upp såret, not nice. Hur som haver, sjukt irriterande att försöka skriva med bara tumme, pekfinger och långfinger. Har förstått nu att jag använder mitt ringfinger lite föör mycket för att en amputation av det skulle gynna mig. =P

Hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback