Igår vart jag sugen på hemgjorda hamburgad...

mms_img-21029649 (MMS)

Igår vart jag sugen på hemgjorda hamburgade, sagt och gjort, jag styrde.. =) dock hade vi inget hamburgerbröd, men korvbröd gick lika bra.. =) ligger vaken här på landstormsvägen, kan inte finna ro till att sova. Kan inte finna ro till att se en film. Kan inte finna ro till någonting, funderade först på att gå ut på en promenad, men vad ger det? Är just nu väldigt förvirrad, tankspridd och full av funderingar, tankar och känslor. Nuet, faktisk. Imorgon. Nästa vecka. Vart är världen påväg? Finaste ligger och snusar brevid mig, brett ut sig och somnat mitt i sängen, galet mysigt, jag ska knögla mig in och nära så mycket jag kan, koppla av och stänga ner till hans lugna andetag.. Mys! God natt alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback