Tisdag.

Regnet har öst ner här i Rimbo nästan hela förmiddagen, det börjar klarna lite nu, men mörka moln hopar sig. Not okej! Jag har hunnit se två filmer och skickat iväg en arbetsansökan under förmiddagen, micrat mitt morgon kaffe två gånger och snart har jag slut på cigg. Dilemma! Ska väl röra mig iväg till någon butik för införskaffning av nikotinet mitt, men vet inte riktigt om jag vågar, regnet hänger som sagt i luften och jag kan klara mig tills det att B kommer hem och så snor jag bilen lite hastigt, sure, jag är lat, men jag har semester och jag vill inte att det ska regna på mig. =P Funderar på att göra mig lite mellis och klicka igång en ny skräckfilm, snart är det dags att börja med middagen oxå. Så ja. =)

Skulle behöva dammsuga oxå, men det får bli morgondagens projekt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback