Dra tummen ur?

Jaha, det kanske är dags att dra tummen ur? Jag menar, jag har hållit på att små plocka hela morgonen, donat och gjort iordning, vikt filtar och startat ett par maskiner, kanske jag borde dammsuga oxå. När jag endå håller på? Och spola av badrummet. =) B hade tydligen lyckats spilla kaffe i morse, över hela (nästan) databordet. Vet inte hur han lyckades men jag antar att han har försökt torka upp, dock inte under datorn eller under musmattan. =P Det är inte lätt när man är trött, men nu är det iallafall gjort. =) Det snörar fortfarande ute, jag släppte ut Ceasar i morse när jag vaknade och tänkte inte så mycket mer på honom, runt 12 rycket så skulle jag plocka in posten och då sitter stackarn utanför dörren och fryser. Han hade inte gått en meter verkar det som. Det snöar ju en bit upp på vår trapp och de enda spår som knappt syntes var B´s från i morse. Så ja. Ceasar verkar ha suttit och tryckt utanför ytterdörren, och han som så väldans gärna ville gå ut.. Stackars bebis..!

Nä, dra på stereon på ordentligt hög volym och dra fram snabeldraken. Kaffe efter det! Deal?! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback