Gröt lunch.

Har precis kommit hem efter att ha ätit gröt lunch med hemtjänst vikarie tjejerna från Rimbo. Synd dock att jag och Ellinor inte pratade med varandra om det, för hon kom inte dit i tron om att hon skulle komma själv från Edsbro och jag som hade samma tanke först hade tänkt stanna hemma men Patricia "övertalade" mig. Började morgonen med en super mysig frukost hemma hos Malin i hagen och om allt går som vi vill, så får jag låna B´s bil imorgon för att bränna ut till Patricia och kidsen i Almunge. Hoppas Hoppas Hoppas! Funderar nu på att bädda ner mig i soffan framför en film och fördriva bort tiden innan det är dags att göra iordning middagen. Det blir köttfärsås och spaghetti till middag för er som är intresserade! =P

Jaaaaa... Eh, har inte så där super mycket att komma med, dock kan jag ju informera att min A-kassa har styrt iordning sig själv nu och jag får lite retroaktiv (stavning) ersättning in på mitt konto vilken dag som helst! SKÖNT!

Nä, dags för film och mys. Popcorn kanske. Hm.. ^^


Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback