Helgens äventyr.

Fredagen var så mysig! Det var återigen dags för Bejbs in the Busch ute hos Christine och Annlo i Riala. Trerätters middag, glögg, sällskapsspel och goda vänner. Christine hade gjort en köttgryta som hon serverade tillsammans med en grönsallad och potatisgratäng. Vi spelade som hund och katt (100% överrens) och mitt lag vann. Yeeh! Åkte in till Norrtälje framåt elva rycket tillsammans med en polare till Mats som ställde upp och hämta ute i Riala, knallade in på teatern och dansade tills stället stängde. VÄLBEHÖVT! Dj´n spelade hardstyle de sista tre timmarna och vi stompade loss som aldrig förr kändes det som! Fuck vad jag vill åka med på kryssningen som går av stapeln nu på torsdag, synd bara att jag inte har pengarna till det.. =/

På lördagen var jag lite halvrisig, låg hemma i Nadines soffa heeela dagen och pallrade mig inte iväg till Åsa och Daniels inflyttningsfest förren efter kl 19. Fullt med folk där, jellyshots och trevliga människor, dock stannade vi inte så länge utan styrde förbi donken på väg hem till Rimbo, köpte alldeles för många cheeseburgare för vårt egna bästa och krashade i varsin soffa. Runt 06 rycket väckte Nadine mig och informerade att hon skulle åka. Stackarn skulle hämta upp sin kille på Arlanda. Han har varit i Thailand i tre veckor, jag hoppas att han köpte saffran till mig. ^^

Hela söndagen har bara varit seg. Legat framför tv:n och glott, promenerade faktiskt till ica en sväng och hämtade ut den sista julklappen som jag klickat hem, så nu är allt klart. Funderade en sväng ifall jag skulle köpa hem lite julkort att skicka men kände sen att min handstil idag skulle vara för skakis. =P Dock är jag inte bakis. Bara väldigt off...

Får se om julkorten blir aktuella för min del iår. Lider liiite brist på motivation och cash..

Oh well, söndagsfilm på femman. Wii.. *not*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback