Kallt.

Jag undar. Är det meningen att jag ska betala över 6000 kr för en lägenhet här i Rimbo och sitta och frysa på kvällarna? Jag är ändå ganska påklädd med tanke på att det är så pass kallt i lägenheten. Jag har strumpor, leggings, jeans, linne och tjocktröja på mig. Men endå huttrar jag. Oftast har jag på mig ett par fårulls-tofflor jag fick när jag fyllde år men blir så fasligt varm om fötterna i dem att jag inte kan ha dem på mig, men efter en stund när jag tagit av dem är mina tår som isbitar. Är det okej? Sitter här framför datorn och hackar tänder och fryser... BRRR! Enligt Rb´s informationsblad får inte värmen i lägenheterna understiga 21 grader. Här hemma är det ca 18 grader, vid fönstret iofs men vad spelar det för roll? Alla element är avslagna och kalla. På sin höjd fisljumna... Brr! Inte konstigt att jag är konstant förkyld! Hyresreducering? Ja tack! Give me! NU!!!

BAJS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback