Babbel...!

Jag blir så sjukt less! Förhoppningsvis,  så är det som jag antar, tror och misstänker och så klarar jag teoriprovet med bravur! That would be awesome!! Jag menar, sure, man kan skriva upp huuur många gånger som helst, men det känns endå som ett nedslag ifall jag kuggar. Jag har aldrig (Vad jag minns) kuggat ett prov i hela mitt liv. Så varför börja nu? =P Finns så mycket annat jag failar på så nått borde jag ju kunna visa mig bra på right?


Annars så har måndagen varit stabil. Jobbat och donat. Styrde en galet god kycklinggryta till middag, nomn nom..! Har väl inte så där super mycket att komma med, men jag är less helt enkelt. Sjuk less. Och ska jag vara ärlig så är det nog mer än bara teorin som ligger och gnager i botten... Mycket, mycket mer... =/ Säger ingenting mer om det nu, för det tjänar nog endå ingenting till...








Kent - Om Du Var Här

 

 


Tid… Du är Dig inte lik
Min knutna hand i fickan
Sömn… Jag kräver ingen sömn
Jag vrider mig på nålar


Om Du var här
Om Du var här
Om Jag var där
Om Du var här
Idag, igår
Om Du var här
Inuti & utanför
Om Du var här
Idag, igår

Tid… allt ska bli som då
Jag nöjer mig med tystnad
Språk… Jag behöver inget språk
med tiden på min sida

Om Du var här
Om Du var här
Om Jag var där
Om du var här
Idag, igår
Om Du var här
Inuti & utanför
Om Du var här
Idag, igår igen

Tid… & all min energi
slösar jag på nålar…

Om Du var här
Om Du var här
Om Jag var där
Om Du var här
Idag, igår
Om Du var här
Inuti & utanför
Om Du var här
Idag, igår igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback