Fail!

Alltså, fiiifaaan! Det känns som om jag kommer kugga teorin! Gjorde prcis ett nytt prov på Roslagens Trafikskolas hemsida, där jag köpt ett paket á 20 prov. Och inte fan gick det bättre än de två tidigare jag gjort, utan det gick sämre! Jag känner mig så sjuuukt världelös!! Ska BORDE göra ett kragtag och ta med mig boken till jobbet, jag menar, läsa på bussen till och från. Läsa under lunchrasten. Läsa, Läsa, LÄSA! För inte fan kan jag kugga inte, jag, kugga. Finns inte på min världskarta! Njet!!

Annars har dagen lallat på i sakta takt, kollade på en tårdrypande film när jag kom hem samtidigt som jag styrde middagen. Så jag vet egentligen inte hur många gånger jag var tvungen att pausa filmen för att gå och kolla om potatisen inte torrkokade. Har av tidigare försök att koka potatis lyckas torrkoka den och bränna fast den i botten av kastrullen... =P Men vafan, man kan ju inte vara bra på allt! Men alla kan vara bra på något?

Huua, sorry alltså, men just nu är min hjärna typ sprängd i miljontals bitar utanför mitt huvud, ingenting som cirkulerar innanför mitt pannben är av intresse för er, jag lovar!! *höhö* Säger ingenting mer om det!

Imorgon är det iallafall tisdag och dagen till ära är det dags för mig att byta min P-Stav. Jodå, tre år sen sist, har fortfarande kvar filmen från senaste bytet, kanske ska jag lägga på en dramatisk bakrundsmusik samt klippa ner den lite och publicera den här i bloggen? För jag menar, vem vill inte se en sköterska karva mig i armen, göra fel, råka ha sönder staven (fast man helst ska undvika det) för att sedan trycka i en ny? Hojta till om ni vill se så ska jag "work my magic" kanske kan filma morgondagens ingrepp och göra en slags mix av två filmer? =P Huuua, förstår ni nu vad det är för tankar som kretsar innanför pannan på mig?

Lite hallonsoda på det här och en cigg kanske?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback