Jaha.

Det går ju bra det här? B tycker inte alls att det är kul att tapetsera, men jag lovar att det säkert skulle vara mycket miljoner gånger värre om jag skulle försöka mig på att tapetsera. Kan knappt rita ett rakt streck lixom. Så.. Jag anser att han kan, men han håller inte med... =/ Men bra blir det, tillslut och det är väl det som är huvudsaken? (Huvudsak = Hatt)

Annars har det varit en lugn lördag än så länge, morsan och farsan kom och plingade på, så gjorde även Felicia och Robban. Skytte trafik! ;) Jag har varit en sväng till bolaget och köpt bira till B.

Återkommer med bild om en stund, det är en våd kvar som ska upp på väggen... ^^

Aj Löv Tha Tapet iallafalla! Awesome!!


Kommentarer
Postat av: Knutadriana

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback