Saxad..

Jag saxade denna lista från Linda

PERSONLIGT:
Vad heter du: Anna
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Pappa röstade för Ulla. =S
Vart bor du: Rimbo
Hur lång är du: 164 cm
Ögonfärg: Blåa.
Hårfärg: Svart!

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: Jag har två. En Höstjacka från HM, En skinnjacka från Ellos tror jag...
Vad använder du just nu för skor: Svarta jympaskor.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Oh, massa! Har sett mycket fint!
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Det är olika. Kanske 500 - 600 :-
Vad har du för jeansstorlek: Olika beroende på "modell" och affär.
Vad har du för skostorlek: 38
Vad har du för tröjstorlek: Olika beroende på "modell" och affär.

SENASTE PERSON SOM:
Du pratade med: Lynn på telefon. A "irl"
Du gick på bio med: Minns inte, sjukt länge sedan jag gick på bio. Räknas Cosmonova?
Du gick på stan med: Mamma. =)
Du kramade: A & M när jag kom hem ikväll.
Du pussade: B.
Du hade sex med: B.
Som såg dig gråta: B.
Skällde på dig: B.

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" och menat det: Ja det har jag.
Bråkat med ditt husdjur: Varje dag!
Drömt något helt galet så har det hänt nästa dag: Nästan. Skrämmande egentligen!

STUFF:
Är du ensam nu: Framför datorn ja. I vardagsrummet är det folk. ;)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: De som spelas på P3
Vill du gifta dig: Inte nödvändigtvis nej.
Vill du ha barn: Ja, det vill jag ha. I sinom tid.

EXTRA STUFF:
Tar du droger: Nej!
Har du tagit droger: Nej!
Vad är du mest rädd för: Mörka vatten.
Vilka kläder sover du i: Födelseskruden. ;)
Vart vill du gifta dig: På en söderhavs Ö?
Vem hatar du verkligen: Haha, det kan jag inte skriva ut här. Men de närmaste vet om jag säger så.. =P
Varit kär: Jääs.
Kör du bil: Övningskör just nu men hoppas jag klarar uppkörning och uppskrivning.
Har du ett jobb: Jajjemen...!
Gillar du att ha folk omkring dig: Jo, ibland. Men jag uppskattar även egentid.
Är du ett hälsofreak: Absolut. Inte. Jag både röker, dricker.
Har du någon tatuering: Två stycken. =)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Ja, mat och cigg.
Varit sjuk: Ja, ont i halsen, frussen och illamående.
Sjungit: Senast imorse.
Sagt "jag älskar dig": Nej.
Velat säga till några att du älskar dom: Ja!
Träffat någon ny: Det beror på hur man tänker.
Saknat någon: Ja!
Kramat någon: Ja!
Kysst någon: Ja!

VILKEN:
Tidning läser du: Norrtelje Tidning, SVD, UNT, Aftonbladet, Cosmopolitan.
Buss åker du oftast: 677.
Frisyr har du: Ingen alls. Långt och ovårdat. =P
Dag fyller du år: 1 April

SENASTE:
Film du såg: Cars. ;)
Sak du stal: Den här listan?
Mat du åt: Köttfärssås och Mackaroner.
Gången du åt en 7-eleven korv: Minns inte om jag ätit just korv på 7/11

KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback