Snabba ryck.

Det gick galet fort att byta staven idag iaf. Dock är jag blå så in i norden, men funderar ändå på att plocka bort det tråkiga vita plåstret som Betty tryckte på min arm och istället låta det lufta lite och efter det sätta på ett Batman plåster. ^^ Allt känns lättare med Batman plåster. Eller vilket annat figur plåster som helst, promis! =) *Fliin*

Har haft en toppenmysig eftermiddag, styrde kosan hem till
Trissan & Vilda efter jobbet, drack kaffe och så gick vi på promenad runt kvarteret, klättrade in i Håsta Parken för lite rutchkana för att sedan avrunda eftermiddagen hemma hos mig med hembakta bullar och varm oboy. Mums! ♥

Sitter nu med matkoma, men är endå sugen på den där jävla hallonsodan! Och inte fan ska jag borsta tänderna innan inte!

He på er!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Myspys! Tack för fikan! Hoppas vi kan gå iväg och hälsa på F idag! :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback