Tur.

Tur att jag har en pappa som är busschaufför. Som kunde ringa ett "hemligt nr" till sitt jobb och få det bekräftat att inga bussar kör denna Fredagsmorgon pågrund av halkan!! Så jag som är uppe innan tuppen, sitter nu här framför min dator, dricker mitt morgonkaffe i en riktig mugg (istället för min termos mugg som jag för den delen älskar) och vet inte riktigt hur jag ska få dagen att gå. Kommer antagligen lägga mig på soffan och glo på tv en stund, men sen så kanske jag borde dammsuga lite och dona. Pappa skulle höra av sig till mig med mer information under dagen, jag har försökt få tag på min chef, för att tala om att jag är fast här, men vet även att hon är fast där hon bor, ute på landet... =/ Att bo i hus är underbart, men inte när snön kommer och förstör..

Hur som haver. Looks like Im staying home 2 day. Wanna play?


Kommentarer
Postat av: Mats

vad skönt att vi har farsgubben ibland hehe.

Men hoppas att du har haft en kanon mysig dag o att hemmet är skinade rent.

en annan fick ju gå till jobbet med snö upp till knäna bokstavligen :P

trevlig helg sis!

<3

2011-02-11 @ 17:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback