Åker bil med bejb, vi var inne på coop i R...

Åker bil med bejb, vi var inne på coop i Rotebro och köpte lampor och en korsords tidning. Sen fikade vi på donken, nu är vi påväg hem igen.. =P hehe, Skoja! vi ska hämta bröderna bus i Västerås först och trippa in på Ikea. Någon som vet ifall man kan köpa en elvisp där? Jag körde slut på bejbs sist jag bakade. =) =O hoppsan! Idag tog jag förövrigt en ordentlig sovmorgon, vaknade vid halv tolv, gjorde ett kragtag och rensade ur min garderob, drack kaffe och nu åker jag bil. Synd att det börjat skymma, annars hade jag misshandlat korsords tidningen. Jag är hungrig. Tror jag..


Kommentarer
Postat av: Lynn

"Kör mig till Moçambique! Nej, vad säger jag?! Rotebro menar jag!" -Peter,underkåveragent



XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback