Centrum Bistro.

Där var vi under denna lördagskväll och åt middag. Och inte fan kommer vi äta där igen. Det tog sjukt lång tid innan servetrisen kom och frågade vad vi ville dricka. Det tog sjukt lång tid innan maten kom. Och så var det inte så super gott heller. 2 stora stark, 2 glas husets röd vin (Som mer liknade rosévin till utseendet och smakade mindre bra) 2 Surf & Turf rätter. Och summa summarum; över 600 spänn. Plus att min potatisgrej (kommer inte ihåg vad det hette, men det var iaf potatis..) var kall!!! Efter en evighet i köket så kommer maten ut kall! Inte okej!! Bejb hann äta upp innan jag fick min mat, så jag fick ju äta "ensam" inte vidare kul direkt, när man går ut tillsammans för att äta.. Så nej, där går vi inte och äter igen. Plus att de stängde klockan 22! Vilken resturang/bar stänger 22? Vi packade ihop oss och gick till TopKapi för en kvällsöl, men även de stängde kl 22...! Jävla skit stad känner jag just nu! Varför stänger de så sjukt tidigt? Äre för att det är vinter eller?

Mutter, morr, spott & spä!!




Kommentarer
Postat av: Molly

De är verkligen inte okay att en person får maten före den andra & kall dessutom! Stäm skiten! De e verkligen oprofsigt takt igenom!

Kram

2011-01-30 @ 08:39:10
Postat av: Anonym

Alla kan göra fel ibland.

Jag har ätit där flera gånger och det har alltid varit supergott och bra service:)

Rimbo är btw ingen stad, det är en liten byhåla så det är inte så konstigt att restaurangerna inte kan ha öppet så länge, ingen idé om det inte finns nåt folk ju... De är faktiskt öppet längre när det finns folk.

2011-02-11 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback