Fråga;

Ska jag palla gå och köpa ostbågar? Det vore ju för jävla gott alltså. Speciellt till den (nu) iskalla öl som vi var iväg och inhandlade tidigare. Varför gick jag inte in på coop då för? Nä, istället går jag och fyller på mitt busskort... Smart drag Anisch. Så nu sitter jag här och våndas lite, bejb knaprar på nötter men det är ju ingenting för mig, även om det luktar alldeles underbart gott... Så ja... Jag får helt enkelt ta en cigg och gå till stinsen. Det är ju faktiskt inte så långt bort. Typ bara två minuter eller nått... Men mitt problem är kylan! BURR! Kallt!

Men Ack vad gott!!!!! Dilemma I know! =(

haha, bästa bilden ever, jag vet... Rippad från Humorhour.com och så lite klipp å klister på de!

 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Men guud så gott! Skulle kunna smälla i mig typ tre p

Postat av: Patricia

.. Påsar.. Skulle det stå. :p damn this iphone! Kom hit med en påse och jag är din slav! ;D

2011-01-14 @ 22:00:27
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback